Schrijf mee!
« »

Maatschappij

Gun eens!

20 februari 2012 | 120w | Carel de Mari | 1

Wat zijn we toch een intolerant stel, hoe zeg je dat netjes, geworden. Al sinds jaar en dag staat er in Noord Schoonhoven een noodgebouwtje dat dienst doet als moskee, rechts van het enige flatgebouw dat de Zilverstad rijk is. Bij mijn weten, en ik woon er echt niet ver vandaan, is er nooit enige overlast geconstateerd. Een paar jaar geleden wilde de moslimgemeenschap een nieuw klein gebedshuis bouwen, links van die flat. De plek die daarvoor uitgezocht was werd na klachten van omwonenden niet toegewezen maar bouw in plaats van de noodvoorziening was geen bezwaar. Nu zijn er vergevorderde plannen en liggen diezelfde flatbewoners weer dwars. Ze maken daarbij gebruik van een opeenstapeling van drogredenen. Ik vind het stuitend!

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Carel de Mari of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

2 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »