Schrijf mee!
« »

Eten & drinken, Mensen

Gaslucht afkomstig van knoflook

24 januari 2012 | 120w | Defrysk | 0

In een flat waar gaslucht werd waargenomen zijn archeologen gesignaleerd.
Na een gesprek met de autoriteiten en de archeologen werd de omgeving ontruimd tot een straal van 500 meter.
Bij navraag bleek dat de geur afkomstig was van rottend knoflook.
Archeologen zijn inmiddels met beschermende kleding en gasmaskers aan het graven.
Men vermoedt dat een middeleeuws knoflook opslagplaats onder de fundamenten van de flat zit.
Mocht het zo zijn dat dit het geval is, dan zal NAM met haar apparatuur de gassen affakkelen.
Shell heeft belangstelling getoond en denkt aan een proefproject om gas te gaan winnen van afgedankte knoflookteentjes.
Het voordeel van dit gas zal zijn dat we er geen geurstoffen aan toe hoeven te voegen, aldus een woordvoerder.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Defrysk of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »