Schrijf mee!
« »

Fictie

De Verlichten

13 november 2012 | 120w | Hannah | 4

Het heeft wat aardjaren geduurd, maar nu is het zover. En dat wordt tijd ook, want steeds meer mensen krijgen vermoedens. Tot nu toe lukt het ons om hen te brandmerken tot gelovers in complottheorieën, maar flink wat oproerkraaiers komen toch te dicht bij de waarheid.
Nu wij eindelijk met genoeg Buitenaardsen zijn, kunnen we transformeren naar onze eigenlijke gedaante en dan gaan we deze planeet op een hoger niveau exploiteren.
Binnenkort zullen de eerste mensen klaar zijn voor verzending naar HD40307g, zoals de aardbewoners onze thuisplaneet noemen. Veel exemplaren zijn al geschikt gemaakt door de chemtrails en de toevoeging van niet te traceren stoffen in water.
We zijn blij dat voedselschaarste verleden tijd zal worden. Continue toevoer is gegarandeerd.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Hannah of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »