Schrijf mee!
« »

Maatschappij, Studie & werk

Crimineel geld raakt op

12 maart 2012 | 120w | Defrysk | 3

De pot voor het innen van crimineel geld is leeg.
Er werd al over gefluisterd en nu geven de woordvoerders van criminele organisaties het ook toe.
Door de economische malaise zijn criminele organisaties nalatig geweest in het storten van hun bijdragen in de kas. Ook de werknemers zijn niet scheutig geweest met hun bijdragen.
Nu Europa de criminele organisaties sommeert de jaarlijkse verhoging van de bijdrage aan Europa na te komen heeft de organisatie van criminele activiteiten een lening aangevraagd bij de ECB. Europa houdt er rekening mee dat Europa enkele miljarden kwijt zal zijn om een faillissement van de criminele sector te voorkomen.
De Beurzen hebben nog niet gereageerd: Het wacht op de macro-criminele cijfers die vandaag bekend worden.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Defrysk of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

1 reactie

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »