Schrijf mee!
« »

Maatschappij, Mensen, Politiek

Bram

28 mei 2012 | 118w | Willeke Stadtman | 3

Gisteren zei Bram M. in Brandpunt tegen Sven Kockelman, dat hij Wilders ondersteunt in zijn proces tegen de Nederlandse Staat, omdat hij een gaatje ziet.
De Tweede Kamer heeft in drie dagen tijd in acht hoofdelijke stemmingen – op verzoek van zijn cliënt – weliswaar ingestemd met het ESM, maar ja, dat gaatje is juridisch verrekte interessant. Dat gaatje gaat hem volop in de schijnwerpers brengen!
Ze lijken op elkaar: ze hebben alle twee iets met hun haar, en publiciteit gaat altijd voor inhoud.
Eigenlijk onderzoeken ze gebroederlijk of het mogelijk is Nederland ook juridisch te ontregelen door de rechter te vragen om zich uit te spreken over politiek. Bram en Geert, ze zijn de hofnarren van onze tijd geworden.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Willeke Stadtman of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

2 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »