Schrijf mee!
« »

Maatschappij, Politiek

Wilders wil Grensbewaking

5 december 2011 | 120w | Defrysk | 0

Wilders is zich in de Nederlandse grensbewaking gaan verdiepen.
Hij heeft grote bewondering voor onze nationale dijkbewaking en onze kustverdediging.”Hans Brinker heeft altijd tot mijn verbeelding gesproken”, aldus de PVV leider.
Wilders heeft inmiddels een mini stage gelopen bij de dijkbewaking.
“We kunnen dit ook toepassen bij onze landsgrenzen. Ik weet zeker dat er voldoende vrijwilligers bereid zijn onze grenzen te bewaken wanneer Nederlandse arabisten een ’tsunami islami’ voorspellen”, knipoogde hij naar de belangstellenden.
Verder wist een zichtbaar trotse Wilders te vertellen dat hij met ‘De Bosatlas van de Geschiedenis’ is overeengekomen dat de Nederlandse grenzen met een ‘dubbeldikke rode lijn’ zullen worden aangegeven vanaf de periode (14 oktober 2010) dat de PVV samen met zijn minderheidskabinet dit land gedoogd.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Defrysk of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

1 reactie

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »