Schrijf mee!
« »

Communicatie, Familie, Liefde, Mensen

Verbroken stilte III

2 april 2011 | 120w | hak_kah | 0

De tiener veranderde in een kleinzielig kind, het tieren omgezet in gierend snikken. Papa liep door, chantage daar deed hij niet aan. Languit bleef de jongen liggen, de rode strepen op de vloer werden langzaam bruin.
Muziek kabbelde uit luidsprekers, scherven vielen rinkelend in de vuilbak, water kletterde op de vloertegels.

Huiselijke geluiden doorkruisten de prille dag. De tiener zat inmiddels gebiologeerd naar het meisje te staren. Hij sabbelde op een ijsklontje. Anders was helemaal zo gek nog niet.
Alles bij elkaar duurde het tafereel hooguit een kwartier. Vader stapte weer binnen, opgeruimd knipoogde hij terloops en hij vertraagde zijn pas.
Er hing merkbaar iets in de lucht, hij verstoorde het tere spanningsveld tussen twee jonge harten. Het ijs brak.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van hak_kah of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »