Schrijf mee!
« »

Communicatie, Liefde, Mensen

Ver-jaardag

16 maart 2011 | 120w | Gavi Mensch | 0

Een van mijn vrienden is jarig vandaag. Ernstig ziek en af en toe moedeloos.
Maar vandaag niet, vandaag is hij jarig. Dat betekent gewoon dat je weer een jaar hebt gewonnen. Een jaar aan levenservaring, aan zuurzoete zaken en aan liefde van de mensen om je heen. Een jaar vol ups en downs, vol herinneringen.
Als je een ernstige tik hebt gehad, is een verjaardag een overwinningsfeest met extra veel liefs. En wel drie taarten en álle kaarsjes. Drie taarten, ja! Er moet gedeeld worden: zoete slagroomtaart en een pittige quiche en natuurlijk de zure vruchtentaart. Verjaardagen vieren is een must: jaren vieren en maanden en dagen, elke dag weer opnieuw! Een felicitatie waard en een voorzichtige doch stevige omarming.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Gavi Mensch of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »