Schrijf mee!
« »

Eten & drinken, Mensen

Tyfus

31 mei 2011 | 120w | Gavi Mensch | 0

Nu de wereld niet is vergaan, lijken velen rond te lopen met ideetjes hoe dán de wereldbevolking onderdanig te krijgen door middel van angst. De E-coli (EHEC) bacterie is al zo oud als de mensheid zelf en heeft al heel wat narigheid veroorzaakt. Tyfus, cholera en meningitis kunnen door soortgelijke bacteriën veroorzaakt worden. Hele volkeren zijn zo uitgedund.
Ik vermoed dat deze E-coli dusdanig gemanipuleerd is, dat het immuun is voor normale antibiotica. Waarschijnlijk kunnen regeringen de miljoenen doses Fluvac die nog over waren van de vogel- en varkensgriep, met wat aanpassingen, mooi slijten aan de Europese bevolking.
Zo’n enkel bloederig moordverhaaltje zet geen zoden aan de dijk.
Dit wordt het betere werk, we gaan ten onder aan de komkommertyfus!

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Gavi Mensch of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

8 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »