Schrijf mee!
« »

Maatschappij

Serious game Ambulance Control

30 december 2011 | 120w | Defrysk | 3

Er is een spelletje ontwikkeld om agressie tegen ambulancepersoneel te verkleinen. Als nieuwsgierige agressieveling heb ik natuurlijk het spel even geprobeerd.

Het spelletje is zeer laagdrempelig, erg duidelijk en tenenkrommend vervelend. Voor saaiheid geef ik het daarom een 10.
Door subsidies van het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties is het spel online te spelen. Of beter gezegd niet te spelen.

Ik raad u aan dit stukje broddelwerk te mijden als de pest en uw ambulance agressie te botvieren op bovengenoemde ministerie.

Ik heb niet kunnen achterhalen hoeveel subsidie er voor is gegeven, wel vermoed ik dat de makers van dit spel naar Aruba zijn gereisd om de rest van hun leven gierend van het lachen en zorgeloos te rentenieren.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Defrysk of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

1 reactie

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »