Schrijf mee!
« »

Fictie, Studie & werk

Mijn Bijdrage aan het Broeikaseffect

9 november 2011 | 120w | Defrysk | 0

Toen ik er erachter kwam dat lachgas zou bijdragen aan het broeikaseffect besloot ik bacteriën genetisch te gaan manipuleren zodat ze lachgas zouden gaan verwerken. Ik besloot hiervoor Escherichia coli te gebruiken. Ik gebruikte wat ontlasting van mezelf om een geschikte stam te kweken. Vorige maand dacht ik dat ik met succes een gemanipuleerde E. coli stam te hebben gekweekt.
De stam blijkt helaas lachgas aan te maken. Bovendien is het ontsnapt uit mijn lab.
De stam is dominant en zal zich succesvol verspreiden.
Uit onderzoek is gebleken dat over enkele jaren een meerderheid van de menselijke bevolking deze stam zal gebruiken voor de spijsvertering.
Lachen om een scheet word dan vermoedelijk lachen door een scheet.

Mijn welgemeend excuus hiervoor.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Defrysk of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »