Schrijf mee!
« »

Communicatie, Cultuur, Mensen, Studie & werk

Maak hoofdoekjes uniek leuk!

17 maart 2011 | 120w | Defrysk | 0

Ik erger me aan religieuze uitingen als hoofddoekjes.
Als mode verschijnsel vind ik het echter geen probleem. Ik heb als jongere lange tijd een zilveren kruis met bijbehorend ‘jezusje’ zonder religieuze motieven rond mijn nek gedragen.
Hoe maak je nu het onderscheid tussen uitingen van religie en modieus gedrag of, voor de integere onder ons, hoofddoek als hoofdbedekking na een chemokuur of religie? Volgens mij kan dat gewoon niet.
Ik vind een stel nonnen die kwekkend het zebrapad oversteken daarentegen uniek leuk om te zien. Waarschijnlijk is dat zo omdat les heb gehad van nonnen waardoor het me een veilig gevoel ‘van vroeger’ geeft.
Laat onze hoofdoekjesdragers toch les geven, dan worden die in de toekomst ook vanzelf uniek leuk.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Defrysk of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

1 reactie

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »