Schrijf mee!
« »

Column, Communicatie

KPN snapt er nog steeds niets van

18 oktober 2011 | 120w | Frank | 1

Gisteravond, terwijl het internet gonsde van gemopper op de KPN mailserver, viel in mijn hele wijk het internet dood (KPN-glasvezel). Het was een paar minuten voor tien.

Aangezien ik elke maand een klein fortuin afgeschreven zie worden voor die internetverbinding (er heerst hier KPN-glasvezelmonopolie) had ik de naïeve illusie dat ze mij daarom wel zouden helpen, te meer omdat ze nu ook nog eens extra aan mij verdienen door hun klantenservice te verstoppen achter een 0900-nummer.

Na minuten wachten een vrouw aan de lijn: “Meneer, na tien uur ’s avonds nemen we geen storingen meer aan. Neehee, ik ga niets noteren, je belt morgen maar opnieuw.”

KPN snapt anno 2011 nog steeds werkelijk niets van klantenservice, internet en de vierentwintiguurseconomie.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Frank of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

8 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »