Schrijf mee!
« »

Eten & drinken

Kerstdiners

17 december 2011 | 120w | Carel de Mari | 1

Ze hadden het weer prima voor elkaar. Vier man sterk had de hele ochtend in de keuken gestaan. Tevoren waren de stoofpeertjes en het nagerecht al gemaakt. Twee mannen in gesteven wit overhemd met zwart strikje hadden de huiskamer omgebouwd tot een gezellig restaurant en stonden klaar voor de bediening. Het zijn dit soort details die het geheel zo feestelijk maken. De eerste eters kwamen om half twaalf al binnen, blij dat het taxibusje deze keer niet te laat was geweest. Zestig senioren schoven aan voor het kerstdiner. Voor nog geen zes euro genoten ze van een prachtig gedekte tafel, drie heerlijke gangen en een glaasje wijn. En morgen gaan ze naar een van de ouderenbonden, voor weer een kerstdiner.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Carel de Mari of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »