Schrijf mee!
« »

Communicatie

Jazeker, de apotheker

27 september 2011 | 120w | Ellen | 0

Zodra ik een apotheek binnen kom, kan ik het niet laten om betweterig te doen, omdat ik zelf farmacie heb gestudeerd. Naja, een bachelor geneesmiddelenonderzoek succesvol heb afgerond. Na mijn eerste jaar heb ik geen pil meer gedraaid, laat staan zalf in een tube gestopt. Maar dat hoeft de apotheker en zijn lieftallige assistent/stagiair niet te weten. Dus sta ik daar bloedirritant vragen te stellen over het opnameprofiel van mijn anti-migraine medicijnen. Uiteindelijk komt de apotheker zelf aan de balie. Zijn antwoord was kort: “Geen idee, dit middel wordt officieel alleen gebruikt bij hypertensie en hartfalen”. Verslagen blijf ik achter, de stagiair lacht: “Je hebt in ieder geval de apotheker aan het werk gezet.†Dat doet me dan weer deugd.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Ellen of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »