Schrijf mee!
« »

Liefde

IJs en Wederdienende

10 november 2011 | 120w | Levja | 0

Ze noemen mij wel eens ijskoningin. Koud van buiten, toch ben ik warm van binnen. Met mijn glimlach kan ik het heetste hart doen bevriezen. Dolzinnige en onnadenkende heethoofden maken mij ijskoud het hof, maar gaan volledig aan mijn lichaamstemperatuur voorbij. Net als een Inuit smelt ik niet door opwarming. Dus kappen met het ijs breken.

Personen die mij positief tegemoet treden en mijn gedachten niet willen vangen, maar de vrije geest geven, ontdekken onder mijn ijskristallen een wolk van warmte. Ook al geef ik niet gezwind al mijn geheimen prijs, een warme ontvangst zal jullie ten deel vallen. Als de weersomstandigheden het toestaan, worden wij tot één geheel verenigd. Samengebracht tot de oorspronkelijke krachten als vrede, liefde en geluk.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Levja of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

1 reactie

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »