Schrijf mee!
« »

Eten & drinken, Natuur

Honing

28 november 2011 | 120w | M. Cunnen | 0

Op het moment dat de deur in het slot viel, realiseerde ze zich dat haar sleutel op de keukentafel lag. Tegelijkertijd keek ze verwonderd op. Sneeuwvlokken dwarrelden op haar gezicht en toverden de wereld om haar heen in een sprookjesachtig landschap. Aan haar voeten klonk geritsel. Een veldmuis wenkte haar en verdween onder de laaghangende takken van een conifeer. Zonder te aarzelen, bukte ze zich en kroop achter hem aan. Ze betraden een maïskolf, waarvan de deur al open stond. De muis pakte, vanaf een kastanjeblad vol met lekkernijen, een eikeldopje gevuld met honing en gaf het haar.

Ze opende haar ogen en vond de sleutel in haar jas. Haar lippen plakten en haar tong proefde de meest verrukkelijke honing.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van M. Cunnen of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »