Schrijf mee!
« »

Sport

Finale

19 juli 2011 | 120w | Carel de Mari | 0

Doelpunt! Direct vanuit een hoekschop van links draaide ik de bal in de verre kruising. Niemand had de bal van richting laten veranderen, gewoon rechtstreeks.
Dat was de tweede al, deze middag. Onmogelijk, zou je denken. Je kunt er jaren op trainen zonder betrouwbaar resultaat. En dan twee in een wedstrijd. Dat verwacht niemand, een keeper zal daar nooit op rekenen.
Het spreekt voor zich dat ik de volgende corner van links weer moet nemen. Onzin natuurlijk, drie keer is scheepsrecht maar scheepsrecht geldt niet op een voetbalveld. Ik neem een korte aanloop en zet mijn rechterschoen tegen het leer. Weer een inswinger, de bal raakt deze keer de deklat. Onze attente spits kopte 3-0 in. Mijn enige toernooizege ooit.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Carel de Mari of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

1 reactie

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »