Schrijf mee!
« »

Communicatie, Mensen, Politiek

Een neutraal stemadvies

1 maart 2011 | 120w | Leo Lewin | 0

Je kunt natuurlijk stemmen op de partij die je belangen het best zal behartigen. Veel mensen doen dat.
Je kunt ook partijprogramma’s bestuderen of, moderner, je laten leiden door kieswijzers op internet. Kies de partij waarvan de plannen het best aansluiten bij je eigen opvattingen.
Of kijk welke politicus je het meest aanspreekt. Stem op de leukste, de aardigste, de meest charmante kandidaat. De kandidaat met het meeste charisma wint.
Wat hebben de verschillende partijen de laatste tijd gedaan, wat is hun positie in de actualiteit? Ook een belangrijk criterium.
Maar mijn advies is: stem op de partij waarvan de grondbeginselen, de vaste uitgangspunten het meest overeenkomen met jouw visie op de samenleving. Dat is voor mij de beste keuze.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Leo Lewin of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

1 reactie

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »