Schrijf mee!
« »

Cultuur, Maatschappij, Natuur

Einde oefening

29 november 2022 | 120w | Luc Verschuren | 2

Het oorspronkelijke bodemonderzoek dat met een wichelroede werd gedaan is behalve achterhaald ook gemoderniseerd. Nederlandse bedrijven zijn hier toonaangevend en zelfs wereldspeler op dit toneel.

Fugro verzamelt en analyseert informatie over de bodem zowel op land maar ook op zee. Qatar is vandaag de dag een van de grootste opdrachtgevers. Het bedrijf zit ondanks dat in zwaar weer door de mogelijke afschaffing van het gebruik van fossiele brandstoffen. Hiermee komt het bestaansrecht van de firma op losse schroeven te staan. Geen reden om het schijnbaar zinkende schip met spoed te verlaten want het gaat nog decennia duren voordat het zover is. Toch blijkt niets voor eeuwig. Aan alles zit een einde, behalve aan worst, daar zitten er zelfs twee aan.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Luc Verschuren of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »