Schrijf mee!
« »

Column, Maatschappij, Mensen, Natuur

De bloemetjes buiten

5 juli 2022 | 120w | Luc Verschuren | 0

Het grootste evenement van Nederland, slechts éénmaal in de tien jaar georganiseerd. Rotterdam had de eer om de eerste ooit te organiseren. De wereldtuinbouwtentoonstelling blijkt een papieren tijger. In praktijk zijn nog nooit de gewenste bezoekersaantallen gehaald of is winst gemaakt. De gemeente Almere waar de Floriade in 2022 is neergestreken wacht een mogelijke strop van vijfendertig miljoen euro.

De beste optie is om het geheel af te schaffen om nooit meer te laten terugkeren. Er is niemand die € 35 entreegeld betaalt en daarna ook nog geld uitgeeft omdat het zo gezellig zou zijn. Nu is dat laatste al een uitdaging op zich in Almere, er zijn betere projecten denkbaar om Nederland in positieve zin op de (wereld)kaart te zetten.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Luc Verschuren of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

2 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »