Schrijf mee!
« »

Communicatie, Cultuur, Maatschappij, Mensen

Caroteennagels

13 januari 2022 | 120w | Mien | 2

Ik zit bij de huisarts en probeer dat zolang mogelijk vol te houden. In deze vreemde tijden is het hardstikke moeilijk om op consult te komen. Heb dan ook zorgvuldig al mijn klachten opgespaard en opgeschreven. Voor mij is de diagnose duidelijk. Maar ben ook benieuwd of deze gestaafd wordt door Frits. Ja, zo heet mijn huisarts en zo mag ik hem ook noemen. Na een uitvoerige email- en briefcorrespondentie heb ik uiteindelijk een afspraak kunnen maken. Zijn laatste email ondertekend met Frits. Top.
Ik trek mijn sokken uit. Ze zijn bloeddoorlopen. De ogen van Frits. Duidelijk gevalletje caroteennagels. Hij schrijft twee recepten uit. Een voor mijn nagels en een voor zijn ogen. Je moet elkaar een beetje helpen, nietwaar?

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Mien of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

2 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »