Schrijf mee!
« »

Maatschappij, Mensen

Relevant

29 september 2021 | 120w | Luc Verschuren | 2

Dagelijks komt het voorbij. Reclame voor oogdruppels op TV. Mensen laten zich graag wat aanpraten. Indien je het maar genoeg herhaalt geloven ze je uiteindelijk. Dat is in een notendop wat marketing doet. Je hebt last van droge ogen? Zijn je ogen geïrriteerd door het vele kijken op het beeldscherm? Wat gelikte beelden erbij en voilà, het product verkoopt zichzelf als het ware.

Het gevaar zit ‘m vooral in het feit dat behalve dergelijke producten receptvrij verkrijgbaar zijn, het producten zijn waarvan de werking beslist niet wetenschappelijk vastgelegd is. Zoals de vitaminepreparaten die je bij de drogist ziet. Het is gewoon big business. Als je hier niet aan meedoet is het bijna verwonderlijk dat je überhaupt nog normaal kunt functioneren.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Luc Verschuren of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

4 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »