Schrijf mee!
« »

Column, Maatschappij, Mensen, Politiek

Onzin in vaccinatietaal

16 mei 2021 | 120w | Menno | 0

Morgen mag ik een vaccinatie ervaring ondergaan. Bij mij is het stukje vaccinatie bereidheid hoog. Door het zetten van een tweede prik, anderhalve maand later geeft de GGD mij zelfs een optimale vaccinatie ervaring. Hoe mooi kan je het krijgen?
Ook cookies aan derden worden door mij geaccepteerd, om benaderd te worden door de GGD zorgvuldig geselecteerde partners als mijn huisarts en het RIVM. Sharing van registratiegegevens klik ik met een groen vinkje aan. Questionaires om zorgvuldig personal tailormade content te designen vul ik zonder problemen in.

Zou de onzintaal die door de Facebooks en Googles wordt uitgekraamd, om je instemming te forceren voor hun continue privacy inbreuk, helpen bij het verhogen van de vaccinatie bereidheid?
Alle beetjes helpen toch?

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Menno of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »