Schrijf mee!
« »

Maatschappij, Mensen

Korenslag

9 juni 2021 | 120w | Luc Verschuren | 2

Zoals eerder deze week attractief beschreven door een, door mij hooggeachte oud enveloppenlikker, kan het zingen in een koor je een bijzonder gevoel opleveren. Ook als toehoorder of als kijker spreekt dit enorm aan. Zo is het voor mij onbegrijpelijk dat een programma als “Korenslag” van enkele jaren geleden geen blijvend vervolg heeft mogen krijgen. Het eerste seizoen uit 2007 heeft me totaal gegrepen en ik kan me dan ook vereenzelvigen met het eerder vermeldde stuk. De groepsdynamiek is werkelijk ongeëvenaard. De som der afzonderlijke delen is inderdaad méér. Wordt het geheel ook nog opgeleukt door een plaatselijke nog niet ontdekte ster dan ben ik helemaal in mijn nopjes.
Helaas blijkt het dan toch weer om de kijkcijfers te gaan.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Luc Verschuren of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

2 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »