Schrijf mee!
« »

Communicatie, Familie

In de kast

24 juli 2021 | 120w | Lisa Oomen | 1

Ik zit muisstil in de kledingkast van mijn zus. Eigenlijk meer een plank met eronder een houten gordijnstok waar kledinghangers hangen, zonder legplanken. Een doorzichtige roze laken ervoor. Op geen meter afstand mijn zus en haar vriendinnetje. Muziek van K3, vreselijk! Ze gebruiken mijn viltstiften en wist het, dief. Wachten en wachten, muisstil al moet ik niezen door het stof. Mijn zusje, ze komt naar mij. Nee, het lakken wordt opzij geschoven en mijn krappe ruimte wordt krapper doordat ze kleren naar mij schuift. Een muffe geur dringt door in mijn neus, ik moet hoesten met mijn hand voor mijn mond. Op drie kledinghangers van mij haalt ze een jurkje eruit. Ze kijkt mijn kant op, muisstil blijft ze staan.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Lisa Oomen of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

3 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »