Schrijf mee!
« »

Maatschappij, Mensen

Ik wil anders

4 januari 2021 | 120w | Luc Verschuren | 2

Wanneer je elkaar niet meer zo leuk vindt als dat je vroeger ooit gedaan hebt kan er van alles aan de hand zijn. Je hebt verzuimd met elkaar te praten, je hebt elkaar niet gerespecteerd of elkaar zelfs tekort gedaan. Allemaal vormen van achteruitgang van eigenschappen, ofwel degeneratie.

Luidt statistische gegevens gaan er meer huwelijken stuk dan vroeger. Ik voorspel dat het in de toekomst minder zal zijn om de doodeenvoudige reden dat er minder huwelijken gesloten worden. Waar men vroeger bij elkaar bleef omdat er geen andere mogelijkheid was gaan mensen nu zelfs na 36 jaar huwelijk nog uit elkaar. Je eigen ik op de voorgrond. Belangrijk aspect vandaag de dag. Beter, slechter? Ik wil anders, zo heet het.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Luc Verschuren of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

2 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »