Schrijf mee!
« »

Liefde, Maatschappij

Gewoon omdat het kan

30 maart 2021 | 120w | Luc Verschuren | 2

Hartstikke hip om een mediator in te schakelen in geval van een echtelijke twist. De enig geldende reden om een huwelijk te beëindigen is een duurzame ontwrichting van de al dan niet in gemeenschap levende echtelieden. Voor een prachtig uurloon of vooraf vastgestelde prijs wordt wat vastzit weer vlot getrokken. Een dergelijke vorm van arbitrage staat open voor iedereen met gezond verstand en kost een lieve duit.

Na slechts NEGEN dagen part-time opleiding gevolgd te hebben, ben je klaar om fikse rekeningen te sturen en vooral anderen te vertellen wat ze moeten doen. Gezien het groeiend aantal mediators is er kennelijk markt voorhanden. Ik gun iedereen zogezegd een interessant huwelijk maar ik verbaas me allerminst over het groeiend aantal alleenstaanden.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Luc Verschuren of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

17 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »