Schrijf mee!
« »

Column, Communicatie, Cultuur, Maatschappij, Mensen, Politiek

Verandering van spijs

17 januari 2020 | 120w | Luc Verschuren | 0

Doet eten toch?

De melkkoe blijft bestaan, enkel de spijs wordt gewijzigd.
Aangewakkerd door klimaatverandering, toenemende droogte, extreme temperatuurwisselingen is de nieuwe spijs jaarlijks aan (doorgaans enkel stijgende) tariefswijzigingen onderhevig.

De nieuwe modellen rollen inmiddels talrijk van de band. Met minder onderdelen per melkkoe en vooral vervaardigd met beduidend minder personeel. Toch blijkt er totaal geen prijsvoordeel te zijn gezien de hoge ontwikkelkosten.

Niet iedereen in Den Haag is incompetent. Enkele wakkere knappe koppen hebben dit allang voorzien. Zo pleiten zij al jarenlang voor extra belasting welke geheven wordt op de energievoorziening. Inmiddels betalen Nederlanders nu al zowat de hoogste prijs voor elektriciteit binnen Europa.

Aangezien laadpalen in elk ons omringend land weer anders zijn loopt Nederland straks mooi voorop!

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Luc Verschuren of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

1 reactie

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »