Schrijf mee!
« »

Communicatie

Snotneusterrorist

15 augustus 2020 | 120w | Louisa | 1

Afgelopen week in de supermarkt gebeurde het: z贸nder enige vorm van orale mondmaskerade, z贸nder literflessen handenalcohol met spuitflacon die de angel er tijdig uit hadden kunnen halen.

Het door de gehele supermarkt gedeelde gevoel van onrust en het mededogen naar h茅n die er w茅rkelijk getuige van waren geweest.

Het was het onacceptabele gevolg van een samenloop van omstandigheden, helaas. De combinatie van mijn pollenallergie, lijfelijke aanwezigheid in en rondom het frisdrankenpad en mijn niesbui had mij niet alleen ongemakkelijk doen voelen; het leek op z’n minst of ik met scherp op mijn medewinkelaars geschoten had!

Deze daad tegen de mensheid was onvergefelijk. Hoe had ik het in mijn hoofd gehaald het huis 眉berhaupt te verlaten vanmorgen.

Grote snotneusterrorist van weleer!

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Louisa of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »