Schrijf mee!
« »

Communicatie

Sleutelgerei

8 juni 2020 | 120w | Mien | 0

Een ringsleutel, een steeksleutel en een moersleutel liggen gedrie braaf in de gereedschapskist. In afwachting van wat straks gaat gebeuren. Een leuk feestje. De Engelse sleutel is namelijk jarig. Maar deze heeft helaas wat vertraging opgelopen. Hij is net op vakantie geweest naar Frankrijk. So what? Nou, daar is de Engelse sleutel verliefd geworden op een knappe muzieksleutel, genaamd Elise. Nou doet de Engelse sleutel alles für Elise. Zelfs pianospelen. Het afscheid op vliegveld de Goal was even heftig. Maar nu heeft Engelse sleutel Key wel zin in zijn feestje. Blij ook om zijn vrienden Ring Ring uit Zweden en Moer Petazzie uit Snake te zien. Alleen met Steek heeft ie wat moeite. Die ziet niet veel. Geen steek eigenlijk.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Mien of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

2 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »