Schrijf mee!
« »

Communicatie, Maatschappij

Service en communicatie

23 december 2020 | 120w | Luc Verschuren | 1 |

Toegegeven, ik heb niet opgelet. Het is me niet opgevallen maar het moet gebeurd zijn, ooit. De “exodus” van goede service en duidelijke communicatie.

Ter herinnering, mijn e-bike, onderdeel besteld, betaald, ontvangen. Fiets inclusief onderdeel etc. afgeleverd bij de plaatselijke rijwielhersteller.

Vandaag een email van de verkoper. Excuus dat het zo lang geduurd heeft, wij zien als oplossing dat we het product komen ophalen.

Koekoek! Ophalen? Ik kan tot 10 januari niet terecht bij de rijwielhandelaar ter plaatse. En nadien? Herstellen? Geld terug? Nieuwe e-bike? Dat stond helaas niet vermeld in het bericht. De rekeningen van de diagnose, het onderdeel van de fabrikant en eerdere correspondentie maar weer bijgesloten bij het reourbericht.

Kerst 2020 kan nu beginnen, helemaal zin in!

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Luc Verschuren of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »