Schrijf mee!
« »

Column, Communicatie, Liefde, Maatschappij, Mensen

Natuurlijk ik hou van je

6 april 2020 | 120w | Luc Verschuren | 0

Dat verplicht thuisblijven met het gezin, of enkel man en vrouw ook zeer negatieve kanten kan hebben blijkt uit verschillende nieuwsberichten die steeds verschijnen. Met deze quarantaine zijn er bevolkingsgroepen die slachtoffer worden van huiselijk geweld. Het zijn vrouwen en kinderen die het moeten ontgelden omdat de vader, man in het gezin zich totaal geen raad weet.

Zelf vader, ongewild gescheiden, kan ik me daar werkelijk waar over opwinden. Wat bezielt die kerels? Iedereen dient zich aan te passen aan deze uitzonderlijke situatie. Kinderen weten niet beter maar als volwassen man moet je toch denken met je bovenkamer en niet met je eikel. Wees een échte vent en zorg voor je vrouw en kinderen, in plaats van ze te meppen.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Luc Verschuren of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »