Schrijf mee!
« »

Column, Familie, Maatschappij, Mensen

Met de tijd mee

2 juni 2020 | 120w | Luc Verschuren | 2

Het begon zoals het vaker begint; avontuurlijk, soms romantisch, zelfs met drama en keiharde porno. Dat we ervoor naar een naastgelegen dorp moesten rijden namen we graag voor lief. Met vrienden, met broers, het was allemaal prima. Wat toen een goudmijn bleek is inmiddels verdwenen, enkel nog te vinden in films uit de jaren tachtig vorige eeuw. Met de opkomst van het illegaal kopiëren, gewijzigd prijsbeleid alsmede de technische vooruitgang ging het erg hard. Huren was al vlug achterhaald. De consumptiemaatschappij draaide op volle toeren. Een paar stuks werd meer, series moesten compleet. Nu zit ik net zoals velen met een verzameling VHS-videobanden die het koesteren niet waard is. Behalve dat ze veel plek innemen blijken ze ook nog onverkoopbaar.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Luc Verschuren of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

2 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »