Schrijf mee!
« »

Column, Cultuur

Leve Vamko Foheco de betere supermarkt.

22 februari 2020 | 120w | Kees Flater | 0

Wat nu, hele harde suikertjies op de koeken? Onze normaal gesprokey toch hele houdbaar -en lekkere ontbijt-candij- koeken; Van Knars! Rakettanden van gecaken. We houden ‘m nog even vast……weer zo’n saaie (MAN). Distribusije. Deskundigheid zonder plaatjes. Op de deur gewogen be- en geslagen door onze sterke man. Die zelf nar NAR……. de tandarts “moes 292, rekken. De Suikertjeeeese, lees het koekenvoeten waard kruidig?? Februari. Leest Vamko Foheko. weet raat. “DEN hartog hijs, honey.”Ludwig kijk uit voor ijshuidmerkeze van gesmäckt, oiebollenhart kraagsuiker opgeblazen Op gepast geld ….. betaalen. 1,86…. Glasstolp, aangerekt en Op schaal verdreven…… 4. En eveneens (280 kruidenbuitje Van dialect. Absnitt bij hh naar huist gebracht. Sprookjesbor daargelaten. 1412. Opeens twintigste eeuws, vorige keer afrekenen. Klassexflaconklassieker XXXX.! Iets duurder nog.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Kees Flater of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

1 reactie

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »