Schrijf mee!
« »

Communicatie

Lastig!

27 juli 2020 | 120w | Louisa | 0

Discriminatie staat tot onderscheid als dominatie staat tot overheersing.

Swiebertje staat tot Ma Flodder als ‘Arnie’ Oerlemans staat tot mr. Bean.

Redenatie staat tot impulsiviteit als redelijkheid staat tot ruzie

Kunstmatige inseminatie staat tot Dolly als ‘neptieten’ staan tot Pamela Anderson.

Reïncarnatie staat (voor sommigen) tot Elvis als mummies staan tot Tutanchamon.

Vaccinatie staat tot flauwvallen als griep (bij mannen) staat tot klagen.

In een uitgeblust huwelijk staat;
hallucinatie tot de man die strijkt als paracetamol staat tot seks.

Obstinatie staat Bart de Graaff als Chazia Mourali tot eliminatie.

Intonatie staat tot spreken als dood staat tot zwijgen.

Mike Tisan staat tot bijten als Vincent van Gogh staat tot snijden.

Stagnatie staat tot formatieonderhandelingen in België als concentratie staat tot … ?

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Louisa of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

1 reactie

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »