Schrijf mee!
« »

Maatschappij, Mensen, Natuur

Kopje koffie?

23 september 2020 | 120w | Luc Verschuren | 0

Een noodzaak is niet direct aanwijsbaar aanwezig indien je als gezond mens eens een klysma zet. Het is dan ook vrij logisch om te denken dat je dit doet als recreatief gebruik omdat je toch nieuwsgierig bent of ter voorbereiding op een wat meer avontuurlijk leven. Baadt het niet, dan schaadt het niet.

Een van de bekendere klysma’s is een zogenaamd koffieklysma. Hierover doen allerlei verhalen de ronde. Dat het schadelijk zou zijn, dat het vormen van kanker zou bestrijden enz. Mocht je voor recreatief gebruik toch ooit zoiets willen proberen dan is het van belang om gewoon netjes en schoon te werken. Dus vergeet die koffie, gebruik gewoon water voor een optimaal gewenst resultaat. Wat dat ook moge zijn.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Luc Verschuren of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »