Schrijf mee!
« »

Column, Communicatie, Maatschappij, Mensen

Dingen die alleen vrouwen doen (3)

27 maart 2020 | 120w | Luc Verschuren | 0

Vrouwen kunnen mannen tot waanzin brengen. Voorbeelden daarvan zijn veelvuldig in de geschiedenisboeken te vinden. Gebeurtenissen zelfs met fatale afloop. Jennen, spreekwoordelijk het bloed onder je nagels vandaan halen, vrouwen kunnen dat en zijn daarin ongeëvenaard. Heel subtiel in het begin om het verder en verder op het spits te drijven. Doorgaan en van geen ophouden weten. Alle signalen en smeekbedes zijn overbodig. Gewoon stug volhouden. In het verlengde van het verleiden wellicht maar dan duidelijk met andere bedoelingen.

Mannen doen dat niet. Die zijn voorspelbaar of ze kunnen het domweg niet. Het zijn dergelijke dingen die vrouwen zo uniek maken zoals mannen, maar dan … anders. Niet beter, niet slechter, maar vooral … anders. Zelfs daar is wat voor te zeggen.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Luc Verschuren of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

1 reactie

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »