Schrijf mee!
« »

Column, Communicatie, Cultuur, Maatschappij, Mensen

Boot Düsseldorf

7 februari 2020 | 120w | Luc Verschuren | 2

Ik was er niet eerder geweest. Een botententoonstelling, Düsseldorf, Duitsland. Ik ga mee met een standhouder, verkoopt alles wat je kunt bedenken bij duiksport. Ook ik heb een duikbrevet maar heb totaal niets met deze beurs. De reden dat ik mee ga is dat ook ik het met zijn vrouw doe.

De tranen schieten zowat in mijn ogen. Wat is dit voor circus zeg? Jachten met drie verdiepingen en een helikopterplatform! Hier lopen talloze wannebee kapiteins rond, compleet met pet en veel, heel veel decoraties op het smetteloos witte uniform. Schaars geklede dames zetten hun beste beentje voor. Ik heb respect voor vakmanschap om een dergelijke boot te maken, maar zoveel geld! Ik weet het nu zeker; James Bond leeft!

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Luc Verschuren of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

3 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »