Schrijf mee!
« »

Column, Communicatie, Mensen

Weg met de Plastick vuurwerkhuizen

26 februari 2019 | 120w | Joop rozema | 7

Vuurwerk is een constructie van papier, karton, plastic en metaal, met brandbare chemische troep die bij ontsteking lawaai en licht veroorzaakt.
Sommige mensen zijn er dol op om bij de jaarwisseling die Chinese rommel de lucht in te schieten.
Dieren kunnen doodsbang raken.
Bovendien, de aanschafkosten bedragen jaarlijks €75 miljoen, nog afgezien van de (vermijdbare) medische lasten.
Dit is doodzonde!
Persoonlijk ergert mij die PLASTIC hulzen die prompt achterblijven en NIEMAND opruimt. Alleen idioten (zoals ik) zijn daar goed voor.
Ik ben dus faliekant tegen deze permanente milieuvervuiling.

Trouwens wanneer pakken al die laffe gemeentebesturen eindelijk die immer slecht mikkende fietsertjes aan. Die kinderen mikken notoir slecht en zonder SUCCES op die taps toelopende vuilnisbakken die naast de fietspaden staan.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Joop rozema of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

4 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »