Schrijf mee!
« »

Communicatie, Cultuur, Fictie, Mensen

Toffellaarzen

21 augustus 2019 | 120w | Mien | 0

Victor en Rolf, wie kent ze niet, hebben een belangrijke opdracht binnengesleept. Van niet de minste klant. Van het koningshuis in Engeland, de lady haarzelf. Queen Elizabeth wil, nog voor de Brexit een feit is, zich zeker stellen van droge warme voeten.

Na flink googelen op haar mobieltje, stiekem, want niemand mag het weten, haar politieke kleur mag nooit of te nimmer het daglicht zien, vindt ze Victor en Rolf wel spannend bekken. Een Amazon-account heeft ze al, maar toch, de collectie van Rolf en Victor, is niet te vinden.

Tja, waarom Victor altijd het eerst vernoemen? De modecombi blijft echt wel rechtop staan in willekeurige volgorde. Dan maar een mailtje sturen. Ze krijgt meteen reply. Signed, sealed and delivered.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Mien of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »