Schrijf mee!
« »

Communicatie, Familie, Studie & werk

Regenpijp

10 september 2019 | 120w | Mien | 1

Klukkluk leest de Okkie. Op bladzijde dertien leest hij over de Taptoe in Breda. Wauw. Een leger aan orkesten en een militaire parade gaan daar feestvieren. Klukkluk is van het feestvieren én van paraderen. Zijn mooiste verentooi kan hij laten zien. Maar welk muziekinstrument zal hij toch eens meenemen? Dromen kan Klukkluk als de beste en fantaseren nog beter. Hij grijpt terug op de collectie van zijn papa. Papa Klukkluk heeft het keidruk. Ze noemen hem op zijn werk altijd Drukdruk. Doris Drukdruk, 3D op schrift. Doris ligt dan dubbel van het lachen als hij een memo voorbij ziet komen. 3D volgende week vrijdag werkoverleg tijdens taptoe in Breda. Visie wordt besproken. Buks en broodtrommel niet vergeten. Klukkluk speelt regenpijp.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Mien of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

2 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »