Schrijf mee!
« »

Column, Maatschappij, Natuur

Natuurschoon

21 januari 2019 | 120w | lisette | 4

Regelmatig komen hun foto’s via twitter of whatsapp binnen. Treinende forenzen tonen prachtige uitzichten op een zonnige dageraad, of op mistige velden die nog net de contouren van een schaapskudde laten zien.
Forenzen doe ik niet meer, ik vermaak me tegenwoordig op fietsafstand.
Er wordt veel geklaagd over reizen met de trein: de drukbevolkte coupés en die eindeloze vertragingen.
Die waren er ook meer dan genoeg in mijn tijd van woon-werk-bewegingen.
Vanzelfsprekend was ik ook lang niet altijd blij om naar mijn werk te reizen. Soms was ik helemaal niet goedgemutst als ik terugging.
Ik kan dan ook goed leven zonder de hectiek van alle gereis.
Alleen die gratis vergezichten in de vroege ochtend, die kan ik wel eens missen.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van lisette of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

9 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »