Schrijf mee!
« »

Column, Communicatie, Cultuur, Maatschappij, Mensen

Must See

20 februari 2019 | 120w | N.D.D. | 2

Zondag reiken ze weer Oscars uit. Wie zal er dansen op de rode loper?
Ik zag gisteren een hele mooie kanshebber. Green Book is een prachtige film en kan al rekenen op nominaties voor de film zelf, de filmbewerking, het scenario, beste hoofdrol en bijrol.
Viggo Mortensen en Mahershala Ali spelen Tony Lip en Don Shirley, bodyguard-chauffeur en pianist, boer en heer, witte werknemer en zwarte werkgever. Twee tegengestelde karakters die het acht weken met elkaar moeten uit zien te houden gedurende de tournee van de pianist doorheen het racistische Zuiden van de Verenigde Staten.
Deze humoristische roadmovie wordt nooit klef en is geloofwaardig. De pers omschrijft het als een drama-komedie, al vind ik het eerder een zeer geslaagde feelgood.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van N.D.D. of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

5 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »