Schrijf mee!
« »

Column, Cultuur, Maatschappij, Mensen

Honderd Dagen

27 februari 2019 | 120w | N.D.D. | 3

Prom in Amerika, Chrysostomos in Limburg, Antwerpen en Vlaams-Brabant, Hoedjesdag aan de kust, bij ons gewoon Honderd Dagen… Oudste dochter is, samen met leeftijdsgenoten, al een tijdje bezig met de planning van de activiteiten om er een succesvol feest van te maken. Donderdag is de fuif. Maar het jonge volkje beleeft er al dagen lol aan.

Eergisteren zag ik haar vertrekken met de belachelijk groene fluo-muts van haar vader op het hoofd. (De wiskundeleraar wou ook hip zijn en stal het pastavergiet van een van zijn studenten.) Gisteren zaten de leerlingen met skibrillen en gekke zonnebrillen in de klas. Vandaag lieten ze alle boekentassen thuis. In plaats daarvan hadden ze elk een emmer mee om hun cursussen in te vervoeren.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van N.D.D. of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

1 reactie

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »