Schrijf mee!
« »

Communicatie, Studie & werk

Excel DIFterie

8 september 2019 | 120w | Mien | 0

Gevraagd: handige klusser die overweg kan met computer, laptop, muis, mobiele telefoon, SAP, Word, Oracle, Novell en bovenal Excel. In dit laatste gelieve excellerend te zijn. Dus niet alleen de voorkant kennen maar ook de achterkant, zijkant en het midden. De kern zogezegd. Graag een VOG kunnen overleggen want we willen wel weten dat Excel in veilige handen is. Outsourcen doen we niet. Dus graag reageren via ons intranet. Familie en bekenden maken dus geen kans. Het is geen vakantiebaantje. Gezondheid is ook belangrijk. Aangezien de kandidaat de godganse dag bezig is met data mag de kandidaat geen last hebben van Excel DIFterie. U begrijpt dat we dat niet kunnen hebben. Binnen de lijntjes en vakjes blijven is ook belangrijk.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Mien of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »