Schrijf mee!
« »

Fictie

Den eeuwighen jeught

23 mei 2019 | 120w | Cesar Noordewier | 1

Ooit was ik lid van een radicale groepering. ‘Het bejaardenbevrijdingsfront’ werden we in de media genoemd.
We deden regelmatig invallen in bejaarden- en verzorgingstehuizen. De bejaarden stopten we in touringcars en daarna lieten we ze los in het voedselbos, waar ze voldoende en gratis te eten hadden. Althans ’s zomers. Helaas stierven velen van hen tijdens een reeks vrij strenge winters.
Ik zou het zo weer doen, ware het niet dat ik onder een valse identiteit ben ondergedoken in een luxe woonzorgcentrum, genaamd ‘Den eeuwighen jeught.’ Dit om een straf van zes jaar te ontlopen, voor het lekprikken van plofkippen, het filmen van in megastallen opgestapelde mestvarkens en het weghalen van luciferhoutjes uit de opgerekte bekken van kunstmatig gekweekte breedbekkikkers.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Cesar Noordewier of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »