Schrijf mee!
« »

Communicatie, Cultuur, Eten & drinken, Liefde, Maatschappij, Mensen

Anticonceptiepak

26 september 2019 | 120w | Mien | 0

Ook wel 020-pak genoemd. Meestal van Adidas, made in China. Anticonceptiepak. Wie die naam verzonnen heeft komt niet uit de textielwereld. De witte vlekken tandpasta? Echt niet. Dat is gewoon gebrek aan een zakdoek of tissue. Lamme tak op de bank in anticonceptiepak, also known as 020-pak, in bepaalde wijken van het Amsterdamse. En nee, ik ga niet met een vinger wijzen. Meestal is de kleur van het pak afwijkend. Drie strepen zijn natuurlijk rood. Kom op. Een beetje Amsterdammer blijft er natuurlijk gekleurd opstaan. Ook al is het made in China. Rondom de bank liggen lege zakken chips en blikjes Red Bull. Op TV, want die staät standaard aan, SBS6 of goedkope porno. Lekker handig zo’n losjes zittend anticonceptiepak.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Mien of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »