Schrijf mee!
« »

Column, Eten & drinken

Verandering van spijs

23 april 2018 | 120w | lisette | 5

Ik heb het hier al eerder gemeld: ik ben een vreselijke mieperd geweest wat mijn eten betreft. Ik vond eigenlijk niks echt lekker. Sorry mam, het lag niet aan jouw kooksels.

Daarbij komt dat ik als kind regelmatig bloedarmoede heb gehad.
Dat betekende een aantal verplichte nummers op mijn menu: gesneden lever voor op de boterham, andijvie, spinazie, postelein. Brrr, allemaal niks voor mij.
Ik denk dat levertraan in hetzelfde rijtje van “lus-ik-nie’s” heeft gestaan, en me niet echt is bijgebleven.

Sinds vorig jaar slik ik extra vitamine D, aanbevolen voor 50+ vrouwen. Dat schijnt eenzelfde effect te hebben als de levertranen van vroeger.
Maar mijn lange tanden zijn wel verdwenen en ik ben tegenwoordig dol op spinazie en postelein.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van lisette of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

20 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »