Schrijf mee!
« »

Communicatie, Cultuur, Mensen, Studie & werk

Stuwijzeres

6 mei 2018 | 120w | Mien | 2

Gezocht een stuwijzeres. Wat is dat nu weer? De kunstbeurs in Maastricht heeft wel vreemdere advertenties geplaatst. Is dit een of andere maffe oproep van Williefried Terdegelijk? De kunstenaar die op dit moment erg hot is in de betere kunstkringen?

Zijn laatste project riep ook al vragen op bij menig kunstliefhebber. Maar ja, als kunstpaus kan Williefried natuurlijk alles maken. Het dwepen laat nooit af. Voor zijn laatste project had hij ook al bijzondere modellen nodig. Eskimo’s op leeftijd. Die waren nog wel te vinden. Maar stuwijzeressen is een heel ander verhaal.

Verdiept in de natuur is Williefried op de duurzame toer gegaan. Alleen met duurzaam essenhout werkt hij nu. Met stuwijzers en met vrouwen die daarop lijken. Als model.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Mien of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

1 reactie

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »